IT-hjälp i världsklass

I en perfekt värld skulle du inte behöva någon hjälp någonsin, men ibland inträffar ändå oväntade saker som gör att det blir nödvändigt att felsöka, omkonfigurera hård- eller mjukvara och i vissa fall även utföra såväl service som reparationer.

När det händer kan vi hjälpa dig på flera olika sätt, varav hjälp via telefon eller teknisk fjärrsupport är två av våra alternativ. Vårt lokala reparations- och servicecenter i Arlandastad och vår telefonsupport för återförsäljare innehåller vass personal med såväl kompetens som vilja att försöka vända en dålig dag till en bra.

Grön linje

Användare eller återförsäljare?

Är du användare av utrustning från någon av våra tillverkare som inte fungerar? Kontakta i så fall i första hand den återförsäljare, integratör eller systembyggare som du har köpt eller hyr lösningen av, i vilken vår utrustning är en del.

Är du återförsäljare till Origum Distribution och har köpt eller hyr utrustningen av oss? Skicka oss då ett mejl med:

  • en tydlig felbeskrivning samt

  • kontaktuppgifter till den vi ska återkoppla till.

Du kan också ringa oss på 08-410 509 50.

Minimera service & support!     E-GUIDE